Notice: Volaná metoda konstruktoru třídy pro WP_Widget v Pro_Ads_Custom_Widgets je zastaralá od verze 4.3.0! Místo toho použijte
__construct()
. in D:\InetPub\vhosts\patrikvo-1015.package\patrik-volka.info\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 3916

Notice: Volaná metoda konstruktoru třídy pro WP_Widget v dt_recent_posts je zastaralá od verze 4.3.0! Místo toho použijte
__construct()
. in D:\InetPub\vhosts\patrikvo-1015.package\patrik-volka.info\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 3916

Notice: Volaná metoda konstruktoru třídy pro WP_Widget v dt_flickr je zastaralá od verze 4.3.0! Místo toho použijte
__construct()
. in D:\InetPub\vhosts\patrikvo-1015.package\patrik-volka.info\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 3916

Notice: Volaná metoda konstruktoru třídy pro WP_Widget v dt_fancy_contact je zastaralá od verze 4.3.0! Místo toho použijte
__construct()
. in D:\InetPub\vhosts\patrikvo-1015.package\patrik-volka.info\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 3916
Patrik Volka | Tvorba webových prezentaci a hybridních mobilních aplikací » Vývoj mobilních aplikací

[vc_row dt_no_mb=“no-margin“ bg_color=“#fafafa“ dt_padding_top=“100″ dt_padding_bottom=“100″ dt_id=“about“][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][dt-section-title title=“Vývoj mobilních aplikací“ subtitle=“Mobilní aplikace může sloužit jako marketingový nástroj nebo jako samostatná aplikace, která usnadní vybraný proces nebo zjednoduší přístup k informacím. Mobilní aplikace slouží i na zábavu, komunikaci a personalizací prostředí. Díky hybridním technologiím můžeme nyní vyvíjet aplikaci paralelně pro dvě platformy iOS a Android. Což znamená, že náklady na vývoj mobilní aplikace se snižují. Vaše mobilní aplikace bude vytvořena na míru. Vyslechnu si vaše potřeby a navrhnu optimální řešení. Možnosti jsou neomezené a všechny vaše výrobky a služby mají vaši zákazníci tak blízko, jako nikdy předtím.“][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row dt_no_mb=“no-margin“ bg_color=“#ffffff“ dt_padding_top=“100″ dt_padding_bottom=“100″][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/2″][vc_column_text]

Proces vývoje mobilní aplikace

Proces vývoje mobilní aplikace je velmi časově náročný a obtížný, což představuje úplný vývoj softwaru. Abyste lépe pochopili, jak vytvořím mobilní aplikaci, stručně vám o každé fázi mé práce povím.[/vc_column_text][vc_single_image image=“566″ img_size=“full“ alignment=“center“ onclick=“link_image“][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“1/2″][vc_column_text]

Všechno to začne rozhovorem

První rozhovor realizuji buď osobně nebo přes Skype, protože může trvat několik hodin. Tato fáze procesu vývoje aplikací je velmi důležitá pro pochopení detailů. Konečný výsledek produktu závisí na tom, jak přesně a úplně zákazník zodpoví otázky.

Hlavní otázky, které chci zodpovědet, zahrnují následující: úkoly projektu, existující obchodní proces, cílové publikum, konkurenci. Budoucí funkční kapacity jsou také diskutovány v této fázi.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“570″ img_size=“large“ alignment=“center“][vc_column_text]

Analýza

Pečlivě studuji aplikace konkurentů, abych pochopil, s jakými aspekty se uživatelé cítí méně spokojení nebo jim nevyhovují. Také se snažím porozumět tomu, jak podobné aplikace pracují ve svých úkolech. Dělám to proto, abych pochopil, jakým způsobem se nová aplikace bude lišit od stávajícího trendu. Jedná se o zásadní kroky k vytvoření aplikace.

[/vc_column_text][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Ruční naskicování

Ručně nakreslím náčrtky. Náčrt je návrh budoucí aplikace a další fáze vizualizace. Obsahuje podrobností než poznámky z rozhovoru, ale stále je tak vzdálený vzhledu výsledného produktu. Náčrtky pomáhají zkontrolovat, zda jsem správně pochopil požadavky klienta.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“573″ img_size=“large“ alignment=“center“][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Vývoj prototypu

Pomocí základních náčrtů vytvořím základní layout – blokový skeletový diagram stránek aplikace. Je to skelet konstrukce, kde je zobrazen každý detail budoucího produktu.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“574″ img_size=“large“ alignment=“center“][vc_single_image image=“575″ img_size=“large“ alignment=“center“][vc_column_text]Po jeho schválení navrhnu prototyp, který již obsahuje několik základních funkcí[/vc_column_text][vc_single_image image=“576″ img_size=“large“ alignment=“center“][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][dt-space height=“10″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row dt_text_scheme=“darker-overlay“ bg_image=“49″ bg_color=“#000000″ dt_padding_top=“80″ dt_padding_bottom=“80″][vc_column][dt-section-title title=“Část práce je hotová“ subtitle=“Na scénu přicházejí testeři a následně doladění připomínek testerů nebo klienta“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt-space height=“60″][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/2″][vc_column_text]

Prezentace prototypu zákazníkovi

Uvádím prezentaci, která ukazuje zákazníkovi prototyp a vysvětluje, jaké aspekty a jakým způsobem budou fungovat. V případě potřeby provádím úpravy a přizpůsobím prototyp. Odsouhlasíme si všechny detaily, případně se udělají změny.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“577″ img_size=“large“ alignment=“center“][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Návrhy všech obrazovek a stavů

V této fázi jsou nakresleny všechny obrazovky a stavy prvků. V průměru je vytvořeno 120-150 obrazovek. Návrhy pomáhají zohlednit všechny skripty bez prodloužení termínů pro programování.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“578″ img_size=“large“ alignment=“center“][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Programování a testování

Práce se zaměřují na programování. Vývoj je postaven podle metodiky agilního vývoje Scrum. Úplný seznam úkolů je tvořen (tzv. Back-log) a rozdělen na malé segmenty (nazývané „sprinty“).

Postupně naprogramuji a ukážu výsledek po každém sprintu. Po naprogramování komponenty odesílám aplikaci k testování. Zkušební uživatelé otestují výrobek a případné chyby reportují. Pokud je to nutné, aplikace se vrátí zpět k procesu programování.

[/vc_column_text][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Publikování aplikací

Po dokončení hlavních fází vývoje mobilních aplikací je aplikace připravena k publikování. Za tímto účelem vytvořím popis produktu a grafiku, které splňují požadavky obchodů Google Play a App Store. Pokud tyto požadavky nebudou dodrženy, nebude možné aplikaci publikovat.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“1/2″][vc_column_text]

Vytvoření konceptu návrhu

V této fázi vývoje mobilní aplikace vytvořím několik variant koncepce návrhu. Koncept, který zákazník zvolí, bude základem návrhu celé aplikace.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“571″ img_size=“large“ alignment=“center“][dt-space height=“10″][vc_column_text]

Specifikace návrhu a architektura klient-server

Poté, co mám připraven návrh, začnu pracovat na specifikaci návrhu. Zahrnuje to všechny skripty, navigaci mezi obrazovkami a stavy obrazovky. V této fázi vytvářím architekturu projektu a modelu pro ukládání dat.

[/vc_column_text][vc_single_image image=“572″ img_size=“large“ alignment=“center“][vc_column_text]

Je to významná etapa životního cyklu aplikace. Ovlivňuje způsob, jakým bude vybudována softwarová součást, provozní rychlost aplikace, konfigurace požadavku „klient-server“, zdroj dat, atd. systémy, které by měly být synchronizovány, jsou zahrnuty do specifikace návrhu.

[/vc_column_text][dt-space height=“20″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][dt-space height=“80″][dt-section-title title=“Kolik za aplikaci zaplatím?“ subtitle=“Tato kalkulačka je jenom orientační, ale pomůže vám udělat si přibližnou představu o ceně.“][dt-space height=“80″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][bt_cost_calculator currency_after=“yes“ show_next=“yes“ email_client=“yes“ email_confirmation=“yes“ m_name=“Mandatory“ m_email=“Mandatory“ accent_color=“#fe7e17″ currency=“Kč“ cf7_id=“609″ admin_email=“patrik.volka@gmail.com“ subject=“Poptávka tvorby mobilní aplikace“][bt_cc_group eval=“var platform = $1;
var userLogin = $2;
var userProfiles = $3;
var monetize = $4;
var rating = $5;
var webAPI = $6;
var design = $7;
var icon = $8;
var result = 0;

if(platform == 8000) result = userLogin + userProfiles + monetize + rating + webAPI + design + icon + platform;
if(platform == 14000) result =((userLogin + userProfiles + monetize + rating + webAPI + design + icon) * 1.5) + platform;

return result;“][dt-space height=“30″][vc_column_text]Pro kterou platformu bude aplikace určena?

Apple iOS je lepší volbou pro dosažení více zainteresované uživatelské základny. Android má širší dosah, nicméně, zejména na rozvíjejících se trzích, jako je Asie a Afrika.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Platforma“ value=“Apple iOS i Android;14000; Aplikace pro obě platformy
Apple iOS;8000;Aplikace jen pro iOS
Android;8000;Aplikace jen pro Android“ initial_value=“0″][vc_column_text]Přihlašování uživatelů

Přihlašování pomocí e-mailu je obecně nejjednoduchší forma, pokud vaše aplikace nebude mít těsnou integraci se službami, jako je Facebook nebo Twitter, v takovém případě je lepší přihlašování přes sociální sítě..[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Přihlašování uživatelů“ value=“Pomocí emailu;1500;Ideální volba, pokud nechcete aplikaci provázat se sociálními sítěmi
Pomocí účtů na sociálních sítích;1500;Ideální volba pro aplikace, které budou provázané se sociálními sitěmi
Bez přihlašování;0;Taky možnost
Ještě nevím;0;“ initial_value=“0″][vc_column_text]Umožnit vytvoření uživatelských profilů

Profil znamená, že někteří lidé, kteří používají vaši aplikaci, budou muset zadat informace o sobě, které by mohly být veřejně prohlíženy.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Uživatelské profily“ value=“Ano;1500;
Ne;0;
Nevím;0;“ initial_value=“0″][vc_column_text]Jak chcete na aplikaci vydělávat?

Platba předem je vyšší než platby za nákupy v aplikacích, ale nákup v aplikaci může způsobit vyšší výnosy, pokud uživatelskou základnu.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Platby za poskytnutí aplikace“ value=“Aplikaci je nutné zakoupit;2000;Platba za každé stažení bude jenom jedna
Nákupy v aplikaci;2500;Platby jsou nižší, ale celkový výnos může překonat očekávání
Zdarma;0;Bezplatná aplikace
Ještě nevím;0″ initial_value=“0″][vc_column_text]Budou uživatelé hodnotit nebo kontrolovat produkty nebo služby?

Mějte na paměti, že systém hodnocení se může lišit složitostí a tím může ovlivnit váš rozpočet.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Hodnocení“ value=“Ano;3000
Ne;0
Ještě nevím;0″ initial_value=“0″][vc_column_text]Má se aplikace připojovat k vašemu webu?

To znamená, že budete potřebné vytvořit API (nebo aplikační programovací rozhraní). Je to způsob, jak všechny vaše zpřátelené aplikace vzájemně komunikují.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Komunikace s webem“ value=“Ano;4000;Aplikace bude komunikovat s vaši webem nebo jinou aplikací
Ne;0
Ještě nevím;0″ initial_value=“0″][vc_column_text]Jaký vzhled by měla mít vaše aplikace?

Vlastní gesta, vlastní tlačítka a vlastní přechody vás budou stát – není to levné, když jste hezký.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Vzhled aplikace a její efekty“ value=“Jednoduchá;2000;Jednoduchá grafika uživatelského prostředí bez zbytečných efektů
Stohovací;2500;Vzhled tvořen formou tabulek a seznamů
Vizuálně přitažlivá;7000;Uživatelské rozhraní má jedineční design se spoustou grafických efektů a animací“ initial_value=“0″][vc_column_text]Chcete vytvořit ikonu aplikace?

Navrhování kvalitní ikony aplikace se obvykle pohybuje v rozmezí od 10000 do 40000 korun, ale pomůže vám vyniknout v obchodě s aplikacemi a v zařízení.[/vc_column_text][bt_cc_select name=“Vytvořit ikonu aplikace“ value=“Ano;10000;Vytvoření kvalitní ikony aplikace. Grafické práce na ikoně zadávám grafickému studiu
NE;0;Mám vlastní ikonu
Ještě nevím;0; Rozhodnu se časem“ initial_value=“0″][/bt_cc_group][/bt_cost_calculator][/vc_column_inner][/vc_row_inner][dt-space height=“60″][/vc_column][/vc_row]

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.